lørdag 28. mars 2009

when soul meets body

Eg tror eg droppe å publisera det frustrasjonsfulla utkastet eg skreiv seint i nått.

Det e merkelig koss godt eg kjenne at det e ein ny dag. Sitte for øyeblikket og hørre igjønå Martes get well mix. Planen e å setta i gang å sjå filmen "Der Elven Renner", men siden solå skinne og eg heller burde sitta ute på terrassen med ei god bok, droppe eg det inntil videre.








Det e lørdag. Eg kjede meg. For fysste helg på lenge kjenne eg ikkje trangen itte ein god fest/stort alkoholinntak. Den perfekte lørdagskvelden for meg i dag ville vore ein kveld aleina på Åkrasanden å sjå på solnedgangen med gitaren min og ein fruktblanding av ananas og jordbær. Uheldigvis e det nogen hakk for kaldt ennå.

Tankane mine lengte for øyeblikket itte et him. Ein plass eg kan føla meg hima. Vil flytta i leilighet, aleina, eller samen med deg.

"Du trenge ro du, Marte. Det e når du får fred du fungere og vil leva."
- Mamma

Det e sant som hu seie. Eg trenge friheten. Eg kjenne trangen itte komplett frihet.

Eg synes synd i gitaren min, stakkar. Eg får bilder i håve av ann der ann står rett opp og ned innte veggen min, på rommet mitt i Skudenes, heilt aleina, uten å bli rørt mær enn nogen knappe gonger i måneden. Eg vil konna så møkje mær. Må laga ein ny melodi. Eg vil spela inn mær sangar.

Det e nogen mørke skyer som ligge å true i sør-øst. Håpe ikkje det e et tegn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar