søndag 15. mars 2009

there's a hunger still unsatisfied
















Hehe, måtte barra legga detta ut. Morsomt.

Forrige helg va treige. Alltid det når eg e sjå pappa. Håpe denna helgå blir bedre! Dessuten så måtte eg jo vara hima lordagskvelden, og drog då med meg Reidun og Susanne. Planen va å ha ein skikkelige jentekveld med ansiktsmaska og sånn, men når me fant ut at pappa ikkje eigte noge stavmixar, mixmaster e.l., så måtte me knusa avokadoen(så me sko bruka i ansiktsmaskå) sjøl. Det va jo.. interessant? Haha. Her har du resultatet:


Hvis du ser godt itte så vil du legga merke te at me har nogen grønne klompar i trynene våre. Det e det fantastiska ansiktsmaske-forsøket med avokado og honning i mixmaster(uten mixmaster).

Hadde ein utrulig merkelige start på vekå, noge eg LER MEG IHJEL av! At enkelte lystløgnarar av personar kan vara så svake, patetiske, usaklige, falske og ikkje minst sjølsentrerte på sama tid, e HEILT utrulig! Sko eg kanskje ha skreve "te ein visse person på kopervik vgs" framforbi og? Nei, for eg e kje så patetiske å tar opp ein sak med DEN DET GJELDE via ein BLOGG!
Nok om det.

Har hatt ei fine veka, deilig ver for det mesta. Føle eg har hatt hendene fulle kvar dag, noge så jer at tidå går fort. I går, for eksempel, va Maria og eg i Haugesund heile dagen, det va kjempe kos. Cafè, shopping, snakking; fantastisk!

Eg har ei slags skrivesperra for tidå, noge eg egentlig forstår. Følelsar og tankar hope seg ikkje sånn opp i kvarandre lenger, alt e på ein måte blitt så stabilt. Håpe det vare. Det e derfor eg ikkje har skreve i bloggen. Eg ser jo det at det mesta eg skrive her i detta innlegget e ting så kanskje bryr deg midt oppi rompå, men uansett, ditt valg å lesa.

Den fantastiske summen av stipendpenger eg fekk for litt siden e forresten bortevekk, ca. Eg har fått ein usedvanlige kjærlighet for shopping, i det sista, noge som e ulikt meg. Maria og meg snakte om akkurat det der i går, og det fekk meg te å tenka; "min stil" e liksom det som e "inn" nå for tidå. Det e utrulig kjipt, i gronn. Det e som om det å var alternativ og annerledes e blitt mote, noge så krasje heila systemet. Såklart, ingenting e bedre enn at eg faktisk kan hamstra inn masse kler eg like nå, men at alle andre og ska begynna å gå i det sama, det like eg ikkje.

Mamma va på foreldremøte i går, noge som eg har grua meg te sko skje i et par veker nå. Heldigvis(!) fekk eg denna sms'en fra mamma i går itte det va ferigt:
"Det gjekk fint:-) Kjekke jenta:-)"
Eg har ikkje vore så letta på lenge. Såklart, mamma vett eg har hatt ein forsåvidt dårlige innsats te nå i terminet, og tok det opp med meg. MEN, me blei enige om at hvis eg gjorde mitt besta nå framøve, så får eg reisa te Hove!!! Heretter kan dokke dermed kalla meg SKULELYSET!

Tittelen på detta innlegget vise kanskje ikkje så møkje igjen i teksten te nå, men det e betydningsfult for meg. Speaking of; Bøye meg i støvet for Pink Floyd. Me har faktisk i oppgava i norsken å analysera ein musikkvideo, og eg valgte High Hopes, altså av Pink Floyd, og hvis ikkje visste det bør du jaffal veta det for det e ein fantastiske sang! Videoen e òg interessante; den vise koss me hadde det som barn på ein surrealistisk-prega måte. Check it out:



Mine siste ord for dagen:
Eg glede meg masse te å kjøpa matchande pysjamas, bamse, nattelua(hihi) og dynetrekk samen med deg. Husk på ting eg seie te deg, og husk på ka du betyr for meg og mitt liv.

1 kommentar:

  1. Å legge ut om en konflikt på en blogg er en ting. Å febrilsk prøve å få folk på sin side med å spre det rundt over alt med mistolkning av ord og løgner er en annen ting. :-)

    SvarSlett