onsdag 11. mars 2009

hello and goodbye

Okei, detta hørres nok merkelig ut for enkelte; koffer har eg det så sinnsykt bra?! Haha. Vett du, det e herligt, men òg litt skummelt; må nå vara for godt te å å vara sant? Ting begynne plutselig å falla på plass igjen. Det mesta e stabilt mens aent e usedvanlig bra. Maybe it was time to press hold? Eg trur dei neste 4 vekene komme te å bli harde, men òg nyttige. Det e nok ingenting galt i det. Sista steget te lykken. Siste og kanskje tøffaste utfordring?

Anyway, eg tror eg har ein del tid å slå ihjel nå framøve. Ca. halvparten av fritidå mi. Detta komme eg te å la gå utøve mine gode venner, nyta det eventuella fina veret, gå turar i godt selskap, prøva å ta tak i skuleproblemene mine, sjølsagt holda kontakten og varmen gåande med den snålaste personen i verden og ikkje minst jera ein del av mine feel-good aktiviteter. Og ka e då dessa feel-good aktivitetane mine? Det e aktiviteter eg jere aleina, altså:

- Lesa i bok/blad(anbefale forresten bladet Det Nye MAKEUP)
- Ansiktsmaska(avokado og honning, himalagte)
- Sjølbruning(Dove sin, kan kjøpas på dei fleste dagligvarebutikkar, veldig god)
- Kuring av håret(rettare sagt; prøva å fjerna dei resterande dreadså)
- Meditering(utrolig herlig og avslappande)
- Yoga(deilige måte å trena på)
- Blogging(tidsfordriv og kjekt)
- Spela gitar(prøva å lera meg litt mær)
- Utforska ny musikk, og nyta god musikk(dagens sang: Joy Division - Transmission)

Eg har forresten lyst å testa ut Cafè Moody, noge så eg ikkje har gjort ennå. Detta vil eg då jer i godt selskap. Har òg lyst å stikka på litt mær lokale cafèar samen med gode venner. Forresten, eg hørte at auditionane te musikal(ikkje bestemt kass) sko begynna i løpet av våren, nogen som vett katid? Kanskje det blir audition på meg også.

Solå skinne ute, folkens! E det veret som påvirke tilstanden min? Vinteren e jo på hell, noge så e utrulig bra, spør du meg. Eg lika ikkje kulden lenger! Eg e nå "sjuke" for 5. eller 6. gong på få månedar, og detta pga det kalda veret. Ska ikkje gå i detaljer på det.

Koffer e alt blitt så møkje klarare? Koffer ser eg meiningå så utrulig klart nå i forhold te det eg har gjort før? Det e heilt snodig. Det e som om kjærlighet og likegyldighet går hånd i hånd og lage et perfekt mønster for meg. Ja, eg e innvikla, haha. It's like I'm walking on sunshine! Alt har skjedd på så korte tid.

Eg e glad og fornøyd, men komme te å savna deg utrulig møkje denna gongen.



In Flames - Come Clarity

2 kommentarer:

  1. Du kan godt få la det gå ut øve meg, hihi! <3

    SvarSlett
  2. Så flott at du har det fint :D
    Cafè Moody e virkelig te å anbefala, det e kjempekoselig der.
    -hanne

    SvarSlett