tirsdag 3. mars 2009

fanget i drømmeland

Eg har nå klart å forsove meg kraftig i dag, noge som jer te at det ikkje e vits i å gå på skulen. Litt drit at eg måtte forsova meg, hadde faktisktalt lyst å gå på skulen! YEA! Deilig å få sova ut da, kjenne eg.

Har faktisk åte frokost idag, noge eg aldri pleie å jer. Frokosten besto av ei sjeva med ost og himalagd solbærsyltetøy og et glass melk. Planen videre e å hoppa i dysjen, prøva å kura dei forbanna dreadsene, kjøra på jobb og vara der fra 16:00-19:00, så ska eg kjøra te Oskar og henga med han. Det blir koselig!

Ærh, når eg tok mopedlappen så hadde eg ikkje mørkekjøring. Detta førte te at det sertifikatet eg fekk då barra va gyldig te 1.mars 2009. Det vil sei at eg egentlig ikkje har et gyldig sertifikat akkurat nå, men ska fiksa det så fort som mulig. Eg har uansett mørkekjøringsbeviset med meg når eg kjøre i dag, og det står vel i databasen te politiet at eg har tatt mørkekjøring te nå.

Jo mær eg ser på Eddie Vedder, jo mær minne ann meg om Mel Gibson! E det barra eg som ser det, elle e det andre så dele min meining? Flotte menn begge to da.

Har glømt å fortalt om jentefesten eg va på på fredag som va! Det va kjempekos! Det va ein del snåle blinkskudd av Reidun den kvelden, derfor lagde eg ein liten "Reidun party picture mix";


Haha, hu e kje god vettu, men snåle da!

Eg e så leie av å ikkje ha penger! Jobbe for harda livet uten lønn nå, pga eg lånte penger sjå mamma når eg sko kjøpa Shane. E kje så møkje igjen på gjelden da, men uansett. Åsså e eg jo kje akkurat kjent for å vara den mest effektive personen på planeten, så stipendbrevet som eg sko ha sendt i januar sendte eg kje før i forrige veka. Håpe det går ann, nogen så vett? Hvis ikkje slite eg sykt! Eg må ha penger snart. Satse på det komme ein snåle liten sum på kontoen den 15. mars.

Eg e så utrulig våken for tidå! I går når eg våkna så va eg lysvåken, sov ikkje om dagen, og når eg sko legga meg så fekk eg kje sova. Måtte jo spela iCopter på telefonen ein evighet før eg kjente at augene begynte å streika! Eg slo rekorden min i går, yeeeah. 479 points! Det e sikkert jævla dårlig, men eg suge i spel så eg e fornødde.

Dagens sang e Eva Cassidy med I Know You By Heart. Flotte sang som e songe av tidenes beste kvinnelige vokalist. Så utrulig trist at hu gjekk fra oss så fort, sko gitt så møkje for å fått mær musikk fra hena. Løie å tenka på at hu ikkje vett koss kjente hu e. Hu blei nemlig mest kjent itte sin død. Sangen minne meg om dagar som dagen i dag; sol, kaldt og vindstille.

Eva Cassidy
2. februar 1963 - 2. november 1996

Eg har og lyst å nevna ei spesielle jenta i detta blogginnlegget; Astrid Katrine Tveit Hop. Hu e et utrulig flott menneske! Savne deg så masse, AK! Håpe eg snart ser deg igjen. Tusen takk for den fine smsen eg fekk av deg i gårkveld.

Glad i deg!

Det e så masse fine mennesker i verden, eg blir sjalu, haha. Må barra gå lagt vekt på koss møkje eg glede meg te Frustrerte Fruer i kveld! Det va så sinnsykt spennande sist tirsdag, nogen som e enige? Lure så på ka han der mannen te Edie(huske kje ka ann hette) vil med ann Mike!

Topp 5 lista av seriar:
1. Family Guy
2. One Tree Hill
3. The Simpsons
4. How I Met Your Mother
5. Frustrerte Fruer

Eg sat å funderte øve om eg sko skriva Prison Break inni listå, men har ikkje følgt med på det på LENGE! Dessuten så va det egentlig barra sesong 1 som va god. Føle alt e blitt så ekstremt långdradd itte det! Hadde og lyst å skriva inn House, for det e sykt genialt!

Family Guy blir eg ALDRI lei av! Det e ingenting som e mær tidsfordrivande. Har sikkert sitt dei fleste episodane 3 gonger kvar, men det blir barra bedre og bedre for kvar gong! One Tree Hill e den mest sukkersøte, klissete og fantastiske dramaserien på jord, og det e akkurat derfor eg elske ann! Det e ikkje ein episode det ikkje skjer noge kjekt i! Dessuten e eg forelska i den eine rollefiguren; Peyton Sawyer(Hilarie Burton). Hu e awesome og nydelige i serien! The Simpsons e på ein måte litt likt Family Guy; same håpløse humoren og lika underholdande og tidsfordrivande. How I Met Your Mother e noge eg mesten nettopp e begynt å sitt. Va Oskar så absolutt sko ha meg te å sjå det, og det e eg glad for. Det e hysterisk løie, spesielt den eine rollefihuren, Barney. Åsså har du jo då te slutt Frustrerte Fruer. Programmet med "kvardagens-drama-humor", noge så slår vanvittig bra ann i denna serien. Alle rollene i serien e rå på kvar sin måte!


1 kommentar: