søndag 29. mars 2009

my last day in freedom

















Eg e ikkje sikker på om eg ska setta magen min i sølibat nå eller itte påsken e ferdige. Eg har trossalt ikkje kost meg så grusomt møkje idag, og eg bør jo det den siste dagen med snacks and stuff. Eg bestemme meg imårå.

Men Marte e gangesperra i hjernen og trenge kvile. Beklage min mangel på awesomeness. Det e uansett fryktelig få som lese, ser det ut som, siden det bestandig e NULL/zero/0 kommentarar i innleggene mine itte eg har skreve et nytt innlegg. You bastards.

Lille, søte, eventyrlystne MEG e nok på vei inn i drømmeland allerede og ønske alle mine medmennesker ei fortreffelig god natt!

3 kommentarer:

  1. Eg lese bloggen din. Men nogen gånger skrive du om så mången ting at eg rett å slett ikkje ane ka eg ska kommentera. :P

    Det kan jo vær at folk ikkje kommentere fordi du har ordbekreftelse på o da.

    SvarSlett