fredag 6. mars 2009

it's a long road to ruin

Eg begynne med et lite fakta te dokke: Helene Rask kan IKKJE synga.

Fredagens skuledag e alltid den verste. Utrulig kjipe avslutning på vekå! Dagen starte nemlig med to timar(PAIN) med norsk = Wenche = HELLER DREP MEG, O'STORE GUD = skikkelig bad. Ittefølgt av detta reina helvete komme det to timar med gym, noge som hadde vore forsåvidt greit, hadde eg barra klart å pusta å springa som alle andre. På toppen av det heila så e det naturfag, 2 timar, med ein heilt ubegripelig(!) treige lerar, Atle(no hard feelings, man!). Resten av dagen, altså dei to gjenståande timane, e media, så det e jo somregel heilt ok. Uansett, eg klarte ikkje mær itte dei 4 fysste timane i går, så eg stakk te Oskar.

Ellers så va dagen i går heilt greie. Va med Oskar heile dagen, og ein tur innom sjå Reidun og såg film(Stepbrothers, heilt ok). Hadde òg øvenattingsbesøk av Oskar, koselig!

Eg har så sinnsykt lyst å gå ut i dag, e i skikkelig fest-humør! Men det ser veldig mørkt ut. Elise ska sitta barnavakt, så henge meg vel på der kan eg tenka meg.

Kom nettopp him fra "shopping". E jo ikkje så sinnsykt stort utvalg på Amfi-senteret på Åkra, så det mesta eg kjupte komme fra Cubus. Fekk faktisk svidd ein god tusenlapp der inne. Sitte for øyeblikket oppe i ståvå å hørre Eels på anlegget(bøye meg i støvet for Eels!), og ska snart hiva på ei ansiktsmaska ittefulgt av litt sjølbruning. Kjøpte meg forresten kvite Kawasaki sko òg, har tenkt på å kjøpa dei ei stond.



Det e så herlig med penger igjen!

Satt og grodde litt Uti Vår Hage i går; norsk humor på topp! Harald Eia som Oslolosen blir eg aldri leie av. Heile gjengen e så forbanna snåle! Nogen av favoritt sketchane mine må vel vara Oslolosen, Norsk Forening For Skuelystne(NFFS), Danish Language, Norsk Filmfest(Lena fra Døden på Oslo S, haha) og Gress. Her har dokke litt diverse gode filmklipp med norsk humor:



Danish Language - Uti Vår Hage



Det er boka mi - Åpen Post



Manisk syke - Team Antonsen



Oslolosen - Uti Vår Hage



Joker Nord - Team Antonsen



Norsk Forening For Skulelystne - Uti Vår Hage

3 kommentarer:

  1. Prøv tri timar naturfag de fuste timane på fredagen me yours truly. E så kjedlig!

    SvarSlett
  2. Boka mi <3

    Timeplanen dåkkas virke heilt fucka :P Synes synd på dåkke! E ferdige me allmentimane itte tirsdagen me, og så e de smooth sailing media <3

    SvarSlett
  3. No kidding? 3 første timane? Herrefred. Ja me hadde egentlig dei 2 siste med naturfag før, men måtte bytta itte gjennomsnittskarakteren på den første prøven me hadde låg på 1,5 eller noge.

    Hørrtes utrolig greit ut da, egentlig, Åshild. Men tvile på dokke har møkje motivasjon te å gå på skulen itte ei kjekke helg då da. ;)

    SvarSlett