fredag 27. mars 2009

it's time to get fresh again

Eg har bestemt meg for å bli mær optimistisk og positiv. Og eg vil bloggen min ska var kjekke å lesa for alle! Heilt ærlig så har eg lyst på mær leserar, men livet mitt e ikkje sååå interessant og eg har ikkje sååå god innsikt innenfor ting. Eg har liksom ikkje lyst å bli den nye Ida Wulff heller.

Satt å leste nogen "tips" om å få flære leserar, men eg bryr meg ikkje. Eg barra skrive eg, å opplyse folk om at hey, nå e det et nytt blogginnlegg i bloggen min. Men eg har nå jaffal registrert meg på Bloglovin'(alrighty!) så får sjå ka eg får utav det.

Koffer blogge eg egentlig? E det fordi det e ein trend? Eg ser egentlig ikkje på det som om det e noge eg "må" fordi det e ein trend, eg har barra alltid likt å skriva. Eg ser jo det at enkelte innlegg e mær ubetydningsfulle enn alle dei andre ubetydningsfulle innleggene, men who cares? Eg skrive, og eg like det! Eg ser jo lett det at eg blir hekta så fort eg har ei ledige stund. Det har jo blitt et par, 3, 4 blogginnlegg på ein dag.

ANYWAY, eg må barra få takka Marita i klassen min for å ha gitt meg tidsfordriv med den koselige bloggen henas. Eg like livet hu leve, og eg beundre den herliga jentå. Haha, I don't think she will ever read this, but shit; I like talking friendly.
www.maritabl.wordpress.com













Her e Marita og kjeresten hennas Espen. Dei e heilt utrulig skjønne i samen, og det har eg tenkt lenge uten å ha sagt det. Derfor legge eg ut et bilde av begge to.

Så har det seg sånn at eg e sjuke. Nogen eg faktisktalt e, for eingongsskyld! Detta e då noge mamma har vanskelig for å tro, og det irritere fette av meg. Ja, eg vett eg har hatt ein del fravær og kanskje litt unødvendig fravær og i blant, men helå; når eg faktisk e sjuke, så trenge hu ikkje straffa meg. Det e ikkje noge eg vil, det e ikkje noge eg like. Hu har jort det heilt siden eg va liten; straffa meg for å vara sjuke. E kje det litt feil?

Siden eg har tenkt å "fresh'a" meg, så har eg lagd ei lista øve ting eg SKA(!!!!!) bli flinkare te. Det e synd å sei det, men akkurat det der har eg prøvd sikkert ein billion gonger før, og det har kje vore ein einaste vellykka gong. Har nogen et tips te koss eg kan manna meg opp å få litt mær sjøldisiplin?
Uansett, her e listå:

Ka SKA Marte jer for å føla seg bedre:
- Gå mær tur
- Bruka penger fornuftig
- Gi mær oppmerksomhet te skulen
- Gå å ta litt sol/smøra på litt sjølbruning i blant
- Smila te folk
- Kura håret/dreadsene/høyet oftare
- Eta og drikka sunnare
- Henga meg opp i mær relevante ting(gjelde kun innenfor ein spesifike ting)
- Skjerpa meg ennå mær, for det har hjolpe meg sykt
- Begynna å visa tydligare den damå eg kan vara
- Prøva omsider å få mær innsikt i politikken
- Ikkje kjøpa mat i skulekantinå bestandig
- Holda spontaniteten litt på avstand
- Fortsatt sei mine meingingar, men alltid på saklig vis
- Bli flinkare å ta vara på kroppen og huden min
- Prøva å stella meg litt mær på skulen te tider
- Holda rommet mitt konstant ryddig
- Begynna å skriva sangar igjen
- Spara penger te sommaren
- Bli flinkare å vedlikeholda tingene eg eige
- Kanskje ta piercing i navlen igjen
- Komma presis på skulen, avtalar osv
- Fokusera mær på naturfag
- Fortsetta å bruka energien min på ting så glede andre
- Fortsetta som eg har gjort den sista tidå å ikkje knekka totalt i samen når ting snur litt
- Faktisk klara å holda dessa målene!!!

Eg blir kjempe-takknemlige hvis nogen komme med forslag te andre ting eg kan jera! Håpe detta for eingongsskyld funke.

Her har du lille, sjuke Marte idag uten sminka og i ein slags dvalemodus.

2 kommentarer:

  1. Eg tykjer me kan gå tur saman :)
    God bedring!

    SvarSlett
  2. God bedring, Marte!
    Kjempekoseligt det du har skreve om meg! Kjekt å veta at nogen faktisk lese noge av det eg skrive ;-)
    Herlige du!:)

    SvarSlett