søndag 1. mars 2009

no dark sarcasm in the classroom

Vel, det e fysste måndag itte vinterferien. Sitte for øyeblikket å hørre på Kjartan(kontaktleraren min) snakka om lyd. Dei neste vekene på media ska me ha om lyd, og det tror eg blir kjekt. Fekk absolutt ikkje sova i nått, noge som gjorde te at eg satt et par timar å rota i nattbord skoffå mi og i ei korg eg har. Fant fram iPhonen min, som ikkje virka for et par månedar tebars, og prøvde i nått då å vekka ann te live igjen. Det gjekk faktisk!

Nå snakke me i klasserommet om radio. Koss radioen øvedrive med lydeffektar o.l. Kjartan fant fram et Family Guy klipp som(mildt sagt)viste detta:



Konne godt tenkt meg MINST ei veka te med ferie! Men sant, det e kje så mången veker te påsken. Eg har hatt så syke "himlengsel" denna ferien; Eg savne Åkra! Det e så stress å kjøra på scooteren min i minst 20 minutt kvar dag hvis eg ska noge. Shirley og eg har snakkt om å få oss leilighet på Åkra te høsten, men tvile i gronn på at det blir. E egentligt litt domt, vil jo bu gratis så lenge eg kan liksom. Dessuten har eg besteforeldre på Åkra, å kan jo vara sjå dei av og te.

Det e begynt å regna igjen, noge så jer mandagen ennå mær deperimerande enn ann allerede e. Det fina veret gjorde noge med humøret mitt, noge så gjorde te atte eg føle eg har hatt ein topp vinterferie! Føle liksom eg fekk så møkje utav ann, sjøl om eg ikkje gjorde noge særligt møkje nytt.

Må barra få legga te i detta innlegget at Maria Guttorm Hustad e fantastiske! Et av verdens herligaste mennesker, og eg så evig takknemlige for å ha blitt skikkelig kjent med denna jentå. Hu e seriøst god damned beautiful på både innsidå og utsidå;



















Sykt glad i deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar