onsdag 4. mars 2009

feel my bones

Eg hate vind! Seriøst, vind e BAD!

Eg vetikkje heilt ka eg ska begynna å blogga om idag, for å vara ærlige. E så sinnsykt glad og fornøyd at eg vettikkje heilt om eg klare å samla meg, haha!

Anyway, eg kan begynna å fortella litt om dagen i går. Eg va jo på jobb, og det va heilt tragisk! Eg hadde totalt 4 salg på 3 timar! Ane du koss lite det faktisk e? Mesteparten av tidå sto eg barra rett opp og ner å sang te CD'en eg hadde i anlegget. Kjedelig!

Stakk jo te Oskar ittepå, det va kjempekjekt. Me chilla for det mesta, såg Frustrerte Fruer, og må barra få lagt te atte den episoden va forsåvidt ganske kjedelige. E vel typisk for serien; itte tidenes mest spennande episode, sånn at mesten kje klare å venta te neste episode, så blir oppfølgaren ein forsåvidt kjedlige ein. Jaja, uansett, eg å Oskar har fått totalt dillå på ost og kjeks! Det e så utrulig godt!


Så hadde eg forresten liggebesøk i nått og. Kjempekoselig! Fekk til og med sova 20 minutt ekstra, hihi.

Nå sitte eg for øyeblikket og hørre på The Killers - All These Things That I've Done; konge sang! Tekstane deiras har betydd så møkje for meg den sista tidå. Eg føle du liksom kan kjenna deg igjen i tekstane deiras uansett kass situasjon du e i; e noge magisk øve di.

Forresten så komme jo The Killers te Hove i år!!!! Herregud, eg barra må på Hove, no matter what! Hvis eg ikkje får lov, så tar eg fram den rebelska siå i meg å stikke uansett. Tenk deg da å hørra sangar som blant aent Read My Mind, All These Things That I've Done, Bones og When You Were Young LIVE! It's like a dream come true.

..dessuten så komme Franz fucking Ferdinand og Hockey o da! Det blir sikkert dritfett. Blir heller ikkje feil å konna sei du har sitt Slipknot live, sjøl om eg faktisk ikkje har noge te overs for musikken deiras. Og hvis Bright Eyes eller barra Conor Oberst òg komme så komme eg te å fly!!!

Kom på ein ting eg har tenkt å ta opp; dei der forbanna påskeeggene i lilla kartong! Koffer e alle så glad i dei? Di e jo barra kvalmandes! Greitnok, eg kan vara enige i at hvis du barra smake ei litå skei så e det jo litt godt. Men dokke som ete 4 heile egg?! Eg hadde nok spydd hadde eg åte kun 1.

Dagen i dag består av få planer, for øyeblikket. Oskar og eg ska jaffal sjå Lost i kveld, kanskje ta litt sol før det. Ellers så e eg ikkje sikker på ka eg ska finna på. Sko egentlig sjå film og ha jentedag samen med Tale og Rannveig, men Rannveig klarte jo å ditcha oss å vara sjuke i dag! BAD! Så me får sjå. Kanskje eg ska jer noge eg aldri har gjort før? Forslag?

Uansett; sit back and enjoy this song(mangle den rette introen akkurat denna versjonen, men resten e uansett et mesterverk!):

1 kommentar:

  1. Unnskyld då, for at eg blei sjuke!
    Va ikkje planlagt, eller med vilje kan du sei.
    Me får ta det i ukå så komme, hvis dokke kan då :) - Rannveig

    SvarSlett