mandag 2. mars 2009

bad hairday forever

Eg konne kje dy meg, men det e så mången mennesker eg ser i kvardagen som minne meg om den forbanna damå, Eli Hagen. Eg kan jo ikkje skriva navn, eller legga ut bilde, men eg har jækla lyst, for det e skamløie!















Kanskje bildet fortelle deg litt koffer det bestandig dokke opp mennesker i kvardagen min så eg assosiere med denna damå? Det e så forbanna løie å sjå alle så tuppere håret sitt noge sykt. DET E JO IKKJE FINT! Greit om du har litt volum, liksom, men HELÅ! Enkelte har hårfrisyrar lignande Eli Hagen, og det e totally not in!

Eg prøve ikkje å rakka ner på tuppering, for eg vett det e "in" og kan vara ganske fint, men det e enkelte som burde broka kammen litt te før di bevege seg ut i gatene.














Ennå et BAD eksempel på det med tuppering; Amy Winehouse.

Prøvde å finna et bra eksempel på tuppert hår, men fant ikkje. Uansett, gronnen te atte eg la ut detta innlegget e at eg såg den personen i dag så minne meg mest om Eli Hagen i heile vide verden.

5 kommentarer:

  1. Eli Hagen e jo litt av ein MILF!

    SvarSlett
  2. Haha! nå må du fortella meg alstå :'D

    SvarSlett
  3. haha, fy søren nå blei eg forveten!
    E ganske enige at dårr e folk så øvedrive me det, løye viss ein venninndejeng sitte å snakke så kan det var eg ikkje vett kim det e så seie di "hu me håre", så eg har faktisk et eksempel på det eg og;)

    SvarSlett
  4. Hehe, ska huska på den, Susanne. Ska fortella deg eingong, maybe!
    Mhm, det e så løie å sjå koss folk markere andre. Eg jere det jo heila tie med dei fleste, liksom. E jo kje frekt meint elle noge helle, men blir barra sånn! ;)

    SvarSlett