tirsdag 24. mars 2009

hysj

Eg blir så grusomt irriterte når alle bilane absolutt SKA i prinsippsak kjøra forbi meg på veiene!!! Om så eg kjøre i 40 eller i 90 så e det samma greiå. Det e ingen vits. Eg kjøre somregel fartsgrenså, eller faktisk, ØVE fartsgrenså. Gi faen, okei?!

Sommaren 09 ska bli herlig. Eg glede meg ihjel! Har utrulig lyst å stikka på Hove, som eg har nevnt ein del gonger tidligare, men det blir visst enten det eller syden. Og det ser egentlig ut som om dei fleste stemme for syden. Litt drit, med tanke på at Hove faktisk e drømmen, kind of. THE KILLERS! Jaja. Sommaren blir bra uansett. Har luska litt bort i Rock Im Park sine sider òg,
i det sista. Musikkfestival i Tyskland, for dei så ikkje visste det. Det e jo faktisk Hove + Quarten + mær tesamens for mindre penger, såe; YES PLEASE!

Sitte for øyeblikket og gror Spotify. For min del e Spotify genialt pga då e det heilt greit å hørra på ABBA. Då e det ingen så ser om du hørre på det, og alle e jo skap-fan av ABBA, right? Eg tror ikkje eg har sitt et einaste menneske så IKKJE danse, om så barra et lite "move", når Dancing Queen blir spelt.

Rannveig e forresten kule.
Hu blei òg ganske glad når eg tok bilde innpå bloggen av na. Jippi!



















Sunniva e verdens-herligaste lillesyster. Eg elske den jentå. Det e så trist eg barra ser na aenkvar veka, og då ganske sjelden fordi hu e ganske opptatt. Blei litt sjokka her ein dagen eg stod i gangen og sko ta på meg sko. Så står det et par svarte Vans-sko der. Eg eige vel ikkje svarte Vans? Eg prøvde di på meg, og di va akkurat min størrelse. Tenkte kanskje mamma hadde kjupt nye sko te meg, men det va Sunniva sine! Haha, awesome! Nå kan eg låna hennas sko, yehey!

Dagens sang e They'll Never Know av Ross Copperman. Minne meg om alle dei fantastiske menneskene i livet mitt. Her e et uforglømmelig klipp i fra One Tree Hill(med spanske undertekstar, hihi) der denna sangen blir brokt:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar