søndag 1. mars 2009

more than a thousand words

Di seie at et bilde kan sei mær enn tusen ord. Vel, her har dokke vel då ein del å.. lesa? Detta e bilder fra livet mitt sånn generelt. Enjoy, yea.



Eg og min bestekompis, Oskar, sommaren 2008. Ubeskrivelige gutt!
(f.v.: Oskar, meg)


Søssen og meg på Hard Rock Cafè i Miami. Snåle vettu.
(f.v.: Sunniva, meg)


Detta e et bilde av pappa sommaren 2006. Her e me på vei opp Galdhøpiggen. For å sei det sånn, eg e ikkje noge friluftsmenneske og lide av høydeskrekk, så den turen va uforglemmelige. Ehrm.


Jentekveld sjå Kathrine, sommaren 2008. Herlige jenter!
(f.v.: Kathrine, meg, Stine, Ragnhild)


Et ganske nytt bilde av Reidun, bestevenninnå, og meg.
(f.v.: meg, Reidun)


Susanne, bestevenninnå mi, og meg.
(f.v.: meg, Susanne)


Elise, bestevenninnå mi, og meg i fotostudio på skulen.
(f.v.: Elise, meg)

Min fantastisk herlige scooter, Shane, og meg.
Et bilde fra musikalen "Bugsy Malone" som eg va med å spelte i høsten 2008. Herlige gjeng!
(f.v.: Maria, Sara Maria, Stig Roar, Ingeborg, Olaug, Oda, meg, Mikal)
Et utrulig kult bilde av dei tøffaste elevane på media! Skulen e givande, som du ser.
(f.v.: Tale, Rannveig, meg)

Her har me familien på flyet på vei te USA, mars 2008.
(f.v.: Ole Brede, Rebekka, Sunniva)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar