mandag 4. mai 2009

what else can i do?

Okei, hvis eg tolka "tegnet" ditt rett, så e detta her blitt patetisk. Eg leve mitt liv, å eg har meldt meg ut av ditt. Noge aent kan eg ikkje jer for deg. Om så du forvente at eg ska forsvinna å aldri visa ansikte mitt på Karmøy eller i nærheten av deg igjen, så tar du feil. Me går på same skule, du bur i min krets. Alt handle ikkje alltid om deg, og eg kan tenka meg at du kje ønske at folk ska ha inntrykk av at du trur det. Du trur det! Du e ikkje aleina i verden; me smake alle på livet i blant. Å eg har ikkje gjort deg noge. Eg har aldri nogensinne gjort deg noge så ska gi deg ein grunn te å var bitter. Eg har heller aldri hengt meg på deg, eller stått i veien for deg, å du har før gitt meg skjenn for å ha gitt deg for LITE oppmerksomhet! Kor e sammenhengen? Eg ser ann ikkje. Den finnes rett og slett ikkje, å det bør du snart SJÅ! Du e ikkje blinde, det vett eg, du ser mær enn di fleste, men når heilt opplagte ting så gir meining blir servert deg, blir du totalt blenda. Det henge ikkje i hop, kjære deg. Ja, eg e forbanna på deg. Eg kjenne det krible inni meg når eg tenke på deg, å det e et slags sinne som ligge å skrape onda huden min når eg ser deg. Å tru meg, eg har ingen grunn te å var noge aent. Aldri vil eg prøva å komma meg inn i livet ditt som ein normal maur på ditt livsspeil igjen. Aldri! Dei sjansane "eg har fått", dei sjansane du har prøvd ditt besta på å gi meg, dei komme aldri igjen. Ingen flærre sjansar. Du skreiv: "Kanskje ein gong". Aldri. Det e ikkje barra du så har følelsar. Du kan ikkje tru at ord ikkje treffe sjøl om di komme fra deg. Di treffe! Eg vett koss smarte du e, koss gjønåtenkt alle ordene du skrive å seie e, å eg komme aldri te å tilgi deg for å ha såra meg på den måten. Eg beklage, men eg e ikkje grunnen te at du ikkje blir friske. Finn den ekta grunnen din, ka enn det e, men aldri prøv å leit i mitt livsbilde igjen, for der e det INGENTING interessant å finna for DEG!
I will NEVER die for you!

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Ka i helvette har eg gjort deg? Tenk deg om, me har ikkje snakka på måndesvis, så koss i all verden har eg såra deg når eg ikkje har hatt kontakt med deg ein gong? Eg har værken sagt eg skeivt ord om deg, eller sett på deg stygt. Du sa du fårsto min beslutning, og du sa du sko ta litt avstand. Eg ba deg ALDRI om å fordufta, ka e det du snakke om? Ja, eg ser deg på skolen, ka så? Eg prøve å få øyenkontakt, så eg kan hilsa på deg, men nei. Du ense det ikkje, så ka har EG gjort for å såra DEG denna gongen? Eg ser det virkelig ikkje, så koffer i helvette kan du ikkje bare ta å fortella meg det? Det må jo væra noge, eg takle ikkje detta akkurat nå. Nemlig for eg e ein egoistisk jævel å har ganske mye dritt som skjer i livet mitt nå. Vett ikkje kor mangen gonger eg har måtta unnskylda øve kor et dårlig menneske eg e, og for at eg såre noen. Men denna gongen har eg ikkje gjort NOE for å såra deg, ikkje sagt noe, ikkje gitt deg et blikk eingang! Å greit, eg e kanskje alt for langt inni problemene mine, å eg ser ikkje alltid det andre ser, men eg tror faen ikkje at eg e aleina i verden. Kin tror du at du e? Eg ville ofra min egen lykke for andres, å du kjenne meg såpass t å vita det. Så kor komme alt detta fra? Kan du ta deg sammen et øyeblikk og fortella meg ka i all verden eg har gjort deg? Eg prøve bare å komma øve deg marte, legga deg bak meg. FORSTÅR DU IKKJE? Du e IKKJE grunnen t at eg ikkje e friske, ikkje på langt nær eingong, men når du va der på det tidspunkte i livet mitt så va det ein utrolig vanskelige faktor, å eg kunne ikkje ta sjangsen på å falla for deg igjen. Trodde du fårsto meg, trodde du kunne ta hensyn t deg siden eg gav deg tid når du trang det. Detta e så urettferdig, så jævla urettferdig.

    SvarSlett