lørdag 9. mai 2009

kvardagstale

Siden Oskar og eg va på kino på "Menn som hater kvinner" før han reiste, tenkte eg at eg sko begynna å lesa dei to neste bøkene i Stieg Larsson triologien. Passe meg egentlig utmerka bra med tanke på koss møkje fritid eg har fortidå. YEY! "Jenta som lekte med ilden" e då fysste mann ut, og eg glede meg!


















Har ingen planer for dagen idag. Vurdere å plaga Susanne med ein telefonsamtale idag og. Haha, eg e avhengige av den jentå nå! Eg e så UTRUUUULIG kaffisjuke, æsj. Caffè Latte på kafè samen med Susanne hadde ikkje vore feil nå, næ-hæi. But first of all ska eg begynna å lesa i bokå mi, i håp om å forstå noge som helst ittesom eg faktisk ikkje har lest men barra sitt 1'en på film. Går sikkert bra. Mhm.

Barra sånn apropo Michael Nyquist; eg og Susanne såg "Så som i himmelen i går". E sikkert 10'ende gong eg ser ann. Fortsatt ein av verdens beste filmar, meine det! Og i denna filmen spele då Michael Nyquist(som spele Michael Blomquist, funny, i "Menn som hater kvinner"), og har te nå fonne ut at han e sexy på ein barsk/feminin måte, men òg litt stygge. Hm.

Uansett, eg ser ikkje vitsen i detta blogginnlegget. Men det jer eg somregel aldri. Ønske alle ei super helg videre!

2 kommentarer: