torsdag 21. mai 2009

collapse the light into earth

Skrivesperra e awesome, for då trenge eg ikkje sitta her å skriva te ingen.

Uansett, eg tenkte eg sko få ner et par ord akkurat nå. Har hatt ein liten pause(ca. 2 dagar) fra October 8 på iPhonen nå, og i dag når eg hørte ann igjen, på bussen, fekk eg atter ein gong frysningar. EG FORGUDE DEN SANGEN! Den ska definitivt stå på listå mi øve dei sangane så har prega livet mitt mest før eg dør.

Eg sitte for øyeblikket på pappa sin PC. Eg har stjåle ann med meg for å konna ha
 internett hima i Skudenes. Eg må ærlig talt innrømma at eg har savna den RÅE msnen så e på PC'ane! Eg hate seriøst Adium. Mac suge på akkurat det feltet.

Det e forresten 2 veker og 1, 2 eller 3 dagar igjen te eg får  sjå kjeresten min. Glede meg utrulig møkje! Æsj.

Min kjære søte snuppeduppelupp som eg hate intenst te tider ska forresten få sova hima i nått! Du ser det at i går klarte eg å ta med meg Reidun sin iPhone med him te Skudenes, og GJETT om eg savna min egen; yuuuup! (Sjøl om Reidun hadde et pretty awesome gruve-spel innpå sin så eg klarte å ronda, da...)

Anyway, dei ordene eg sko få ut her, kom ikkje, så istedenfor fekk du barra masse piss. Ingen årsak, du! Her får dokke kosa dokke med ein fantastisk flotte sang av Kaizers. Altså; Den andre er meg! Nydelige.




5 kommentarer: