torsdag 2. april 2009

oh happy day

Vett dokke ka verdens verste følelse e? Sjalusi! Eg kødde ikkje, uan-fucking-sett ka du meine; sjalusi e det vondaste og mest tragiska så går ann. Eg lide av det sjøl, og eg vil mær oppleva sorg og smerte enn det drite der. Æsj! E det nogen her ute som går igjønå sama helvete som meg når det gjelde sjalusi? E det nogen så kan visa meg veien ut der fra!? I NEED ANSWERS! Kommenter detta innlegget.

Vaskedamå vår kom kl. 14:00 i dag, og har fortsatt ikkje gått! Åh, eg irritere meg grønn på na. Eg vil opp å dysja for så å komma i gang med dagen. Eg ska te Elise i dag; glede meg. Dessuten e det ingen hima, eg e heilt aleina som alltids. Eg e svolten, brødskoffå e tomme, og eg e blakk.

For ein merkelige dag! Såklart så starta dagen med at Shane ikkje ville starta, dustemoped! Detta førte te at eg kom øve 1 time forseint te skulen, noge som IKKJE e bra for fraværet mitt. Siden eg plutselig e slutta å eta, igjen, så har eg åte 2 skjever på 2 og ein halv dag, og for fyste gong siden 10.klasse(omtrent) hadde eg med meg matpakke på skulen. Den fekk eg såklart ikkje eta, pga dei nye teite reglane på media, og eg klarte selvfølgelig å prestera å hiva dessa sjevene på vei ut te bussen i dag, siden eg tenkte me siiiiiikkert hadde bedre mat hima; CLEVER! Har dessuten jobba rævå av meg på skulen i dag med tanke på alt så faktisk ska leverast og skje imårå på skulen. Refleksjon, film, filmanalyse, storyboard, manus, sketchar, gruppeevaluering og ein framføring i norsk muntlig som ska foregå imårå! Eg annser megsjøl som flink som nesten har fullført alt utenom siste del av refleksjon og powerpointen te framføringå.

Jada, e det vel ikkje typisk? Når eg endelig har sotte meg ner for å jera noge(altså skriva blogg), så e vaskedamå ferige. Har forresten vore foruten strøm i heila dag, så har verken konna sitt TV, grodd pc eller gjort andre tidsfordrivande ting før nå. Eg får vel springa i dysjen, siden eg faktisk vil komma meg utav detta huset så fort som mulig. CIAO!

..og husk: KOMMENTER DETTA INNLEGGET! Eg trenge seriøst hjelp når det gjelde sjalusien.

5 kommentarer:

  1. Marte. Eg sko jerna gidd deg råd om sjalusi men det har seg sånt at når eg faktisk tenke øve det så har eg ikkje vore sjalu før. Tror eg. Håpe nogen andre enn meg kan svara deg då.

    SvarSlett
  2. Eg tror ingen kan slutta me å vara sjallu sånn plutseligt, eg trur det går vekk med tidå. Det e hvertfall sånn med meg, eg har opplevd det mången gonger. Å det e utruligt stressandes og humør nedsettandes ;/ men eg vett ikkje eg ;/ håpe det går bra med deg, Marte :-)

    SvarSlett
  3. Eg trur kje sjalusi kan gå vekk sånn heilt plutseligt. Du må barra lera deg stola på personane det e snakk om(sjøl om det ikkje alltid kan vara lika lett), e kje så møkje aent så hjelpe. Eg e ganske sjalu sjøl egentligt, så håpe nåken andre kan gi deg svare du trenge og vil ha. :-)

    SvarSlett
  4. Me 2...Men det du e sjalu på går sakte men sikkert øve... Må barra ikkje bry deg elle tenka så møkje på d, d e ingenting du kan gjør me d, d må barra gå øve.. sånt va d me meg jaffall.., men sjalusi e eg såå leije av, sko ønskt det ikkje fantest ja! :)
    fra k.t

    SvarSlett
  5. Det finnes ikkje tips for kossen noen kan takla sjalusi, du kan kun vente på at ting blir bedre elle rett og slett move on with your life. Sjalusi sucke kuk, det kan kje leggast skjul på. Men du må heller fokusera på dei gode tingene å prøva å la ting fiksast av seg sjøl, ikkje prøv å fiks ting sjøl. La ting skje heller, ikkje stress.

    Håpe at mine kloke ord kan hjelpa :)

    SvarSlett