torsdag 10. desember 2009

eg og vil

..blogga om alt som e fint, og daglig, og jer bloggen kjent.
..komma i julastemning.
..våkna lysvåken opp kvar morgen og var klar te ein ny dag.
..stå stødig igjen.
..eta masse god mat uten at det vise på kroppen min.
..hjelpa.
..få noge igjen.
..var flinke å synga.













Jepp, det e jo snart jul. Eg jobbe i ein butikk som kryr av julating, julamusikk, julalukt, noge som i utgangspunktet ska gi et lass av julastemning te dei som e innom. Men nei. Eg e der ca. kvar dag, og har sotte opp julautstillingar siden seint i oktober, men blir ikkje påvirka. Det e definitivt noge som e feil.

1 kommentar:

  1. Marte, du e fantastisk! då trenge du kje alt det der:) det e det som telle! eg e glad i deg og håpe du får ei fine jul <3
    oog btw. ver flink å synga? det e du jo :)

    SvarSlett